FAQ

Meest gestelde vragen

U wordt bij Two Stars klant door het contactformulier in te vullen. U kunt ook rechtstreeks telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen dan vervolgens een afspraak met u maken om een intake gesprek te houden.
Als u klant bij Two Stars bent geworden ontvangt u uw eigen account voor Mijn Two Stars. Via deze online omgeving kunt u uw bestellingen 24/7 plaatsen. U kunt er ook voor kiezen om uw bestellingen telefonisch bij ons te plaatsen. Deze wordt dan automatisch in uw eigen dossier verwerkt.
Op het moment dat u klant wordt bij Two Stars worden er afspraken met u gemaakt over uw leverdagen. Op deze ontvangt u uw goederen.
Nee. U kunt er wel altijd voor kiezen om bij ons in het magazijn langs te komen en uw eigen bestelling op te komen halen. Daarnaast is het ook mogelijk om uw leverdagen in overleg aan te passen.
Two Stars kiest ervoor om in een gesprek met u afhankelijk van uw wensen en benodigdheden u de beste prijs/kwaliteitsverhouding aan te bieden.
Als u klant wordt bij Two Stars ziet u in uw eigen Two Stars omgeving de op dat moment geldende aanbiedingen.
U kunt tijdens de openingstijden van Two Stars uw producten altijd zelf komen ophalen. Wij zorgen er dan voor dat deze voor u klaar staan.
Alle bij Two Stars gekochte producten kunt u ongeopend, in originele staat en met overhandiging van de aankoopfactuur binnen 5 werkdagen retourneren bij ons in het magazijn of afgeven aan de chauffeur.
U kunt bij Two Stars kiezen uit de volgende mogelijkheden: contante betalingen, pinnen, automatische incasso of overmaken op rekening.
Two Stars is open op:

maandag

11:00 - 18:00

dinsdag

11:00 - 18:00

woensdag

11:00 - 18:00

donderdag

11:00 - 18:00

vrijdag

11:00 - 12:30

15:00 - 18:00

Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Of neem direct telefonisch contact op.